Nog maar 1,5 week! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kim Toor - WaarBenJij.nu Nog maar 1,5 week! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kim Toor - WaarBenJij.nu

Nog maar 1,5 week!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Januari 2009 | Nederland, Zoetermeer

Jaaa, bijna is het zover! Zoals de meesten van jullie al weten ga ik van 27 januari tot 10 april naar het zonnige paramaribo om daar stage te lopen op een basisschool!
Samen met 4 andere meiden (Naat, Steef, Soof en Annette) wonen wij in een huis aan de prinsessenstraat (jaja)!

Zo goed als alles is geregeld! De tickets zijn geboekt, de vaccinaties zijn gehaald en onze stage en verblijfplaats staan vast.

Ik zal jullie via deze site een beetje op de hoogte proberen te houden.
Mijn volgende berichtje zal dan ook zijn vanuit een heerlijk warm Suriname!

Liefs


  • 16 Januari 2009 - 21:30

    Annette:

    Jaaa!!! Het is nu echt al snel..En ik moet mijn koffer nog inpakken hahah..Komt waarschijnlijk pas dat weekend ervoor.. Enne vergeet je OV niet in te leveren voordat je weggaat bij je postkantoor!!!
    Spreek je snel..xxx

  • 17 Januari 2009 - 08:38

    Nathalie:

    Kimmie!!! Nog maar een weekje stage en dan gaan we!! Succes maandag, je kunt het! ;)

    Kusje

  • 17 Januari 2009 - 10:24

    Stephanie!:

    woehoeee en kim heeft ook een site ;) sloompie! haha, leuk!! bijnaaa..ik heb echt het idee dat ik alles vergeet wat ik moet doen ..koffer moet bij mij ook nog worden ingepakt! maar ik gok zo dat jij dat ook nog niet hebt gedaan !

    xx

  • 17 Januari 2009 - 11:37

    Ineke:

    ja ja nog even en dan wordt het hier lekker rustig thuis. en wat zullen we een hoop water over houden!!!!! en benzinegeld (ha, ha)
    leuk hoor dat jij nu ook een site hebt. we gaan het allemaal volgen en in februari komen we het met eigen ogen aanschouwen.
    kus ons

  • 19 Januari 2009 - 06:54

    Naomi:

    Nog maar één week!!
    Het volgende bericht wel in Suriname schrijven hè! Niet als je weer in Nederland bent;)
    veel plezier alvast!
    x Naomi

  • 19 Januari 2009 - 18:59

    Saskia:

    Hey kimmie,
    Jij een site bijhouden?
    Dat wil ik zien!hihi!
    Leuk hoor dat je weggaat,alleen een beetje jammer dat je de eerste verjaardag van je allerliefste,leukste en knapste neefje moet missen!
    Nou dat word goedmaken!hihi
    Nou alvast heel veeeeeel plezier en ik ga je volgen!liefs sas

  • 27 Januari 2009 - 19:43

    Ineke:

    hoi Kim, op het moment dat ik dit schrijf zijn jullie denk ik net aangekomen in Suriname. Hebbenjullie een goede reis gehad?
    laat gauw wat van je horen, ben erg benieuwd.
    kus en heel veel plezier. ps heb je het al lekker warm, of is het onder je dekbed in je eigen kamer warmer?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2009

Terug in t oude, vertrouwde, koude, kikkerlandje..

31 Maart 2009

De laatste daagjes…..

10 Maart 2009

Update!

10 Februari 2009

Whaaaaah de tijd vliegt!!

05 Februari 2009

Foto's staan online!
Kim

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 7156

Voorgaande reizen:

27 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: