Foto's staan online! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kim Toor - WaarBenJij.nu Foto's staan online! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kim Toor - WaarBenJij.nu

Foto's staan online!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 Februari 2009 | Nederland, Zoetermeer

He allemaal!!

Ik heb een aantal foto's geplaatst!

Klik op de volgende link!

http://www.mijnalbum.nl/Album=MPDTJYZQ

Liefs!

  • 05 Februari 2009 - 17:28

    Annelijn:

    Oooh ziet er goed uit zeg! vooral die hangmatten.. haha. Geniet er maar van!

    Liefs anne

  • 05 Februari 2009 - 17:34

    Saskia:

    Hey kimmie,
    Leuke foto's!
    Ziet er goed uit allemaal!
    En bevalt het surinaamse leven een beetje,gaat zeker allemaal op jou tempo?
    Nou veel plezier nog en we volgen je!
    En laat wat horen aan je moeder!hihihihi
    doeidoei liefs van ons!x

  • 05 Februari 2009 - 18:31

    Ineke:

    hoi Kim,

    leuke foto's hoor. Dat met die hangmatten wil ik ook, waar is dat? Sorry hoor, maar ik heb Sas nog niet laten weten dat je gisteravond had gebeld en dat we even lekker hebben zitten kletsen. de groetjes weer hoor. xxxxxxXxX

  • 06 Februari 2009 - 07:43

    Elaine:

    Hi Kimmie!
    Ziet er heerlijk uit!! Ben benieuwd hoe het lesgeven gaat!
    Een koude douche is natuurlijk niks voor jou... Kan je wel langer met je handdoek om blijven staan ;).

    Geniet ervan!

    Dikke kus,
    Elaine

  • 06 Februari 2009 - 08:01

    Oma:

    hoi Kim je foto`s bekeken leuk hoor Hoe ging het op school? Zitten er leuke kinderen in je klas? Ik kijk al weer uit naar je volgende mail. Ik vind het geweldig dat ik je op deze manier kan volgen.Liefs oma

  • 06 Februari 2009 - 20:08

    Wendy:

    Hey kim

    Ziet er leuk uit zeg, heerlijk slapen onder je klamboe.
    Super leuk dat je gaat salsadansen, moet je als je terug bent natuurlijk wel eff showen.
    geniet er van
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2009

Terug in t oude, vertrouwde, koude, kikkerlandje..

31 Maart 2009

De laatste daagjes…..

10 Maart 2009

Update!

10 Februari 2009

Whaaaaah de tijd vliegt!!

05 Februari 2009

Foto's staan online!
Kim

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 7147

Voorgaande reizen:

27 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: